rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Duet z MDK wśród najlepszych grafików na świecie! (0)
  • Stargardzcy harcerze w Gdańsku (0)
  • Wygraj bilety na Bednarka (0)
  • Stargard One Night (1)
  • Pożegnanie Grzegorza Grzyba (1)
  • Koncert Sławomira już w poniedziałek! (6)
  • Tematy wcześniejsze
  • Kolejna ankieta dla mieszkańców
  • Uczcili bohaterów w stargardzkiej Kolegiacie
  • Wygraj bilety na Miedwie EDM Festival
  • Dzieci wybierają wolność
  • Kruchy morski świat Martina Lichtmanna
  • Coolturalny weekend w parku
  • Festyn w Witkowie
  • Larp rozpoczęty
  • Upamiętnienie Ofiar Rzezi Wołyńskiej
  • Książkowy konkurs
  • Urodzony z gitarą w rękach
  • Gwiazdy zawitają nad Miedwie (konkurs)
  • Nożownik ze Stargardu
  • Duet z MDK szykuje się do Korei Południowej
  • Wygraj dwa kryminały
  • Dni Stargardu 2018 (wideo)
  • Chrzest nowych żaglówek
  • Jest ryzyko, jest impreza
  • Za "Szybami" Pana Mariana
  • A Adi powiedział...
  • Festyn na ulicy Magicznej
  • Stargardzianin podbija internet
  • Noc w Bibliotece 2018
  • Międzynarodowy sukces Rupaków!
  • Zabytkowe pojazdy i reaktywacja kryterium
  • Imprezowy weekend i utrudnienia
  • Jak połączyć pracę z pasją?
  • Sandały na słupku w najmodniejszych kolorach
  • Miło i sympatycznie
  • Festyn dla Kornelki i Milenki
  • Czy te oczy mogą kłamać?
  • Kabaret Skeczów Męczących - konkurs
  • Stargardzka Noc Muzeów
  • Leopold Skulski - Farmaceuta i mąż stanu
  • Rockowa atmosfera - Patrycja Markowska
  • Art Festiwal II
  • Weekend pełen atrakcji
  • Muzeum na przestrzeni lat
  • Wielkie odkrycie w książnicy
  • Wygraj bilety na koncert Andrzeja Piasecznego
  • Z Kulturą na „Ty”
    Tagi: kultura
    Ilość wyświetleń: 698
    Artykuł sponsorowany

       

       Podobno firmy, instytucje czy też organizacje, które nie mają stron internetowych czy też fanpage w mediach społecznościowych nie istnieją i nieco prawdy w tym jest. Internet stanowi potężne źródło informacji i promocji i dlatego właśnie jest równie często wykorzystywany w promocji kultury co przez instytucje typowo komercyjne.

       Muzea, galerie, teatry czy też zabytki, kina i opery w większości docierają do klienta lokalnego, choć coraz częściej zdarza się, że na konkretną wystawę zjeżdżają wielbiciele z całej Polski, a nawet z zagranicy. Najbardziej popularne muzea mają ogromną ilość odwiedzających oraz śledzących wydarzenia na stronach internetowych oraz w kanałach społecznościowych.

    Jak działa promocja kultury?

    Najważniejsze w promowaniu wydarzeń kulturalnych jest ich lokalność. Stąd więc tendencje zarówno w Google, jak i wśród specjalistów z www.internetum.com, by pozycjonowanie konkretnej strony było związane z geotargetowaniem. Tutaj dokładność działań jest szczególnie istotna, ponieważ szczególnie obiektom kultury pozwalają dotrzeć do tych odbiorców, którzy potencjalnie w jakiś wydarzeniach mogą wziąć udział. Działania zwiększające lokalny zasięg nie zawsze muszą być bardzo pracochłonne. Po pierwsze, warto by wzmianki o firmie z danymi teleadresowymi pojawiły się na wielu stronach informacyjnych. Stworzenie jednolitej wizytówki jest w tym aspekcie bardzo pomocne. Warto pamiętać, że zarówno Google, jak i specjaliści od marketingu w sieci zalecają, by skupiać się na takich stronach i katalogach, które realnie wpływają na wyniki, a tym samym potwierdzają wiarygodność instytucji kultury.

    Pułapki wyszukiwarek

       Specjaliści od wizytówek NAP zalecają, by uczynić z numeru telefonu podstawowy składnik identyfikujący firmę. Pozostałe dane dość często się zmieniają, a obiekty kultury mają czasem podobnie brzmiące nazwy i odbiorca może je błędnie wpisać w wyszukiwarkę. Numer telefonu (poza formą prawną i adresem) jest według badań najbardziej stałym elementem.

       Promowanie kultury w sieci z jednej strony jest działaniem, by wyszukiwarka widziała naszą stronę, a z drugiej całym szeregiem akcji, które zachęcą potencjalnego odbiorcę do skorzystania z oferty instytucji. Do tych celów idealnie nadają się media społecznościowe, które ciekawą kampanią mogą sprowadzić na wydarzenia odbiorców, którzy nie byli do tej pory zainteresowani ofertą oraz podtrzymywać zainteresowanie stałych bywalców. Internet w tym aspekcie wygrywa z innymi mediami, choć nie należy ich lekceważyć, ponieważ docierają do ludzi, którzy z sieci korzystają w ograniczony sposób.

    inf.pras. - 07.12.2017






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Mega wolny remont Al.Żo...
  • Pościg za mercedesem...
  • Akcja ratownicza dla Sł...
  • Śmiertelne potrącenie r...
  • Sytuacja kadrowa starga...
  • Śmiertelny wypadek na D...
  • Nożownik ze Stargardu...
  • Nieszczęśliwy wypadek a...
  • Wpadek na DK 10...
  • Prezydent z absolutoriu...
  • Kontakt:
    Tel: 91 / 578 42 10
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik