rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Nowa płyta stargardzkiej kapeli (1)
  • My dziewczęta z Pokoju 28 (0)
  • Książkowy konkurs (1)
  • Z Kulturą na „Ty” (0)
  • Prezent świąteczny dla męża - najbardziej oryginalne pomysły (0)
  • III Stargardzkie Forum Kultury (4)
  • Tematy wcześniejsze
  • Miłość do Ojczyzny w piosence
  • 15 lat Cantore Gospel
  • Stargard będzie miał orkiestrę
  • Książkowy konkurs
  • 70 lecie książnicy (wideo)
  • Książkowy konkurs
  • Wygraj bilety na spektakl
  • Spotkanie z Rafałem Ziemkiewiczem
  • Muzyczna ławka
  • Pamięci Jerzego Wąsiewicza
  • Tancerki z MDK w Niemczech
  • Konkursy dla czytelników
  • Piotr Bałtroczyk w SCK - konkurs!
  • Smakowite i tajemnicze Dni Dziedzictwa
  • Poezja przy zabytkach
  • Gala Wiedeńska - konkurs
  • Pamiątki z PRL-u
  • Stargard Gospel Days 2017
  • KaWu’Ś zrobił furorę na Bornholmie
  • Konkursy dla czytelników
  • Bramy do Przyszłości
  • Dzieci z MDK podziwiały sztukę
  • „Archeologia Stargardu” w rękach czytelników
  • Uczestnicy pleneru gotowi do działania
  • Książkowy konkurs
  • Znakomita piątka
  • Wyhaftowana Bitwa pod Grunwaldem
  • Galeria Naszych Sąsiadów
  • Nowa praca w Galerii Jednego Obrazu
  • Ekologicznie i śmiesznie w Teatrze Letnim
  • Bramy do przyszłości
  • Ogromny sukces stargardzkiej malarki
  • Książkowy konkurs
  • Festyn przy Ulicy Magicznej (wideo)
  • Gest Duo Talentem Roku 2017
  • Kornelia Kosmacz wyśpiewała Grand Prix
  • Rupaki z MDK zabłysnęły w Koninie
  • Gangstersko-romantyczna noc w książnicy
  • Nie zapomnijmy o Bęćkowskim
  • Miedwie Street Art Festiwal - KONKURS
  • Z Kulturą na „Ty”
    Tagi: kultura
    Ilość wyświetleń: 269
    Artykuł sponsorowany

       

       Podobno firmy, instytucje czy też organizacje, które nie mają stron internetowych czy też fanpage w mediach społecznościowych nie istnieją i nieco prawdy w tym jest. Internet stanowi potężne źródło informacji i promocji i dlatego właśnie jest równie często wykorzystywany w promocji kultury co przez instytucje typowo komercyjne.

       Muzea, galerie, teatry czy też zabytki, kina i opery w większości docierają do klienta lokalnego, choć coraz częściej zdarza się, że na konkretną wystawę zjeżdżają wielbiciele z całej Polski, a nawet z zagranicy. Najbardziej popularne muzea mają ogromną ilość odwiedzających oraz śledzących wydarzenia na stronach internetowych oraz w kanałach społecznościowych.

    Jak działa promocja kultury?

    Najważniejsze w promowaniu wydarzeń kulturalnych jest ich lokalność. Stąd więc tendencje zarówno w Google, jak i wśród specjalistów z www.internetum.com, by pozycjonowanie konkretnej strony było związane z geotargetowaniem. Tutaj dokładność działań jest szczególnie istotna, ponieważ szczególnie obiektom kultury pozwalają dotrzeć do tych odbiorców, którzy potencjalnie w jakiś wydarzeniach mogą wziąć udział. Działania zwiększające lokalny zasięg nie zawsze muszą być bardzo pracochłonne. Po pierwsze, warto by wzmianki o firmie z danymi teleadresowymi pojawiły się na wielu stronach informacyjnych. Stworzenie jednolitej wizytówki jest w tym aspekcie bardzo pomocne. Warto pamiętać, że zarówno Google, jak i specjaliści od marketingu w sieci zalecają, by skupiać się na takich stronach i katalogach, które realnie wpływają na wyniki, a tym samym potwierdzają wiarygodność instytucji kultury.

    Pułapki wyszukiwarek

       Specjaliści od wizytówek NAP zalecają, by uczynić z numeru telefonu podstawowy składnik identyfikujący firmę. Pozostałe dane dość często się zmieniają, a obiekty kultury mają czasem podobnie brzmiące nazwy i odbiorca może je błędnie wpisać w wyszukiwarkę. Numer telefonu (poza formą prawną i adresem) jest według badań najbardziej stałym elementem.

       Promowanie kultury w sieci z jednej strony jest działaniem, by wyszukiwarka widziała naszą stronę, a z drugiej całym szeregiem akcji, które zachęcą potencjalnego odbiorcę do skorzystania z oferty instytucji. Do tych celów idealnie nadają się media społecznościowe, które ciekawą kampanią mogą sprowadzić na wydarzenia odbiorców, którzy nie byli do tej pory zainteresowani ofertą oraz podtrzymywać zainteresowanie stałych bywalców. Internet w tym aspekcie wygrywa z innymi mediami, choć nie należy ich lekceważyć, ponieważ docierają do ludzi, którzy z sieci korzystają w ograniczony sposób.

    inf.pras. - 07.12.2017






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Nowy aquapark w Stargar...
  • Śmiertelny wypadek na S...
  • W grudniu otwarcie KFC ...
  • Atak nożownika w Starga...
  • Kolejna podwyżka...
  • KFC na dowóz!...
  • Uwaga kierowcy! Szczeci...
  • Budynek mieszkalny dla ...
  • 36 latka spaliła dzieck...
  • KFC otwarte (wideo)...
  • Kontakt:
    Tel: 91 / 578 42 10
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik