rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Stargardzianin podbija internet (1)
  • Noc w Bibliotece 2018 (0)
  • Międzynarodowy sukces Rupaków! (0)
  • Zabytkowe pojazdy i reaktywacja kryterium (1)
  • Imprezowy weekend i utrudnienia (10)
  • Jak połączyć pracę z pasją? (0)
  • Tematy wcześniejsze
  • Sandały na słupku w najmodniejszych kolorach
  • Miło i sympatycznie
  • Festyn dla Kornelki i Milenki
  • Czy te oczy mogą kłamać?
  • Kabaret Skeczów Męczących - konkurs
  • Stargardzka Noc Muzeów
  • Leopold Skulski - Farmaceuta i mąż stanu
  • Rockowa atmosfera - Patrycja Markowska
  • Art Festiwal II
  • Weekend pełen atrakcji
  • Muzeum na przestrzeni lat
  • Wielkie odkrycie w książnicy
  • Wygraj bilety na koncert Andrzeja Piasecznego
  • Noc Muzeów z aptekarstwem
  • Dzień Pionierów Stargardu
  • Wspomnienie o Ryszardzie Riedlu - KONKURS
  • Tydzień Bibliotek
  • 16 Festyn Małych Artystów
  • Zmarł Bohdan Kowalski
  • Skarby Książnicy Stargardzkiej
  • Wodolecznictwo i higiena
  • Tam i z powrotem - wernisaż
  • Zbiory Biblioteki Narodowej w Książnicy
  • Wygraj bilety na koncert
  • Modlitwa w intencji Ofiar Zbrodni Katyńskiej
  • Książkowy konkurs
  • Wiosna w Galerii Jednego Obrazu
  • Odcienia kobiecości
  • Czekając na prawdziwą wiosnę
  • Kolejne konkursy dla czytelników
  • Książkowy konkurs
  • Dozwolone do lat 19
  • Wileńszczyzna po stargardzku
  • Sukces rozśpiewanej młodzieży z MDK
  • Ciąg dalszy być musi...
  • Koncert - Blisko daleko
  • Twórcy kultury nagrodzeni
  • Gala stargardzkiej kultury
  • Książkowy konkurs
  • Wystawa fotografii Reginy Skulskiej
  • Z Kulturą na „Ty”
    Tagi: kultura
    Ilość wyświetleń: 649
    Artykuł sponsorowany

       

       Podobno firmy, instytucje czy też organizacje, które nie mają stron internetowych czy też fanpage w mediach społecznościowych nie istnieją i nieco prawdy w tym jest. Internet stanowi potężne źródło informacji i promocji i dlatego właśnie jest równie często wykorzystywany w promocji kultury co przez instytucje typowo komercyjne.

       Muzea, galerie, teatry czy też zabytki, kina i opery w większości docierają do klienta lokalnego, choć coraz częściej zdarza się, że na konkretną wystawę zjeżdżają wielbiciele z całej Polski, a nawet z zagranicy. Najbardziej popularne muzea mają ogromną ilość odwiedzających oraz śledzących wydarzenia na stronach internetowych oraz w kanałach społecznościowych.

    Jak działa promocja kultury?

    Najważniejsze w promowaniu wydarzeń kulturalnych jest ich lokalność. Stąd więc tendencje zarówno w Google, jak i wśród specjalistów z www.internetum.com, by pozycjonowanie konkretnej strony było związane z geotargetowaniem. Tutaj dokładność działań jest szczególnie istotna, ponieważ szczególnie obiektom kultury pozwalają dotrzeć do tych odbiorców, którzy potencjalnie w jakiś wydarzeniach mogą wziąć udział. Działania zwiększające lokalny zasięg nie zawsze muszą być bardzo pracochłonne. Po pierwsze, warto by wzmianki o firmie z danymi teleadresowymi pojawiły się na wielu stronach informacyjnych. Stworzenie jednolitej wizytówki jest w tym aspekcie bardzo pomocne. Warto pamiętać, że zarówno Google, jak i specjaliści od marketingu w sieci zalecają, by skupiać się na takich stronach i katalogach, które realnie wpływają na wyniki, a tym samym potwierdzają wiarygodność instytucji kultury.

    Pułapki wyszukiwarek

       Specjaliści od wizytówek NAP zalecają, by uczynić z numeru telefonu podstawowy składnik identyfikujący firmę. Pozostałe dane dość często się zmieniają, a obiekty kultury mają czasem podobnie brzmiące nazwy i odbiorca może je błędnie wpisać w wyszukiwarkę. Numer telefonu (poza formą prawną i adresem) jest według badań najbardziej stałym elementem.

       Promowanie kultury w sieci z jednej strony jest działaniem, by wyszukiwarka widziała naszą stronę, a z drugiej całym szeregiem akcji, które zachęcą potencjalnego odbiorcę do skorzystania z oferty instytucji. Do tych celów idealnie nadają się media społecznościowe, które ciekawą kampanią mogą sprowadzić na wydarzenia odbiorców, którzy nie byli do tej pory zainteresowani ofertą oraz podtrzymywać zainteresowanie stałych bywalców. Internet w tym aspekcie wygrywa z innymi mediami, choć nie należy ich lekceważyć, ponieważ docierają do ludzi, którzy z sieci korzystają w ograniczony sposób.

    inf.pras. - 07.12.2017






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Zamknięcie wiaduktu - p...
  • Prezydent Stargardu kąs...
  • Takie będzie rondo na p...
  • Akcja ratownicza dla Sł...
  • Konkurs na logo Stargar...
  • Remont basenu na pewno ...
  • Śmieciarka uderzyła w n...
  • Sytuacja kadrowa starga...
  • Nocne wyścigi, drobni d...
  • Co dalej z basenem?...
  • Kontakt:
    Tel: 91 / 578 42 10
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik