rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Jerzy Waliszewski o pasji do aptekarstwa (0)
  • Obrazki z wystawy (0)
  • Nic tylko czytać (1)
  • #wielcy_jak_my (1)
  • O Niepodległej na fotografiach (0)
  • Kolory spektakl MDK (0)
  • Tematy wcześniejsze
  • Sylwester z AFTER PARTY!
  • Kiermasz świąteczny
  • Wygraj bilety na spektakl
  • „Godność, Wolność, Niepodległość” w SP 5
  • Wolność w bieli i czerwieni
  • Galeria Jednego Obrazu
  • Jesienne wieczory z książką
  • Kolejny odcinek skarbów książnicy
  • Program obchodów 11 listopada
  • Wygraj bilety na spektakl
  • Sukces Dominiki Borowskiej z MDK
  • Wygraj bilety na spektakl
  • VIII Turniej Bajarza i Opowiadacza Legend
  • Pozycje na jesienne wieczory
  • Wygraj bilety na spektakl
  • Nailah Vitha wyśpiewała I nagrodę
  • Kolejne akcje muzeum
  • Po sąsiedzku przy okrągłym stole
  • Bilety na spektakl
  • Dlatego od ciebie odeszłam
  • Spektakl „Mała rzecz, a cieszy” w Szczecinie
  • Wygraj bilety do teatru!
  • Dobrzy sąsiedzi i nowe przepisy
  • 50 lat Pożycia Małżeńskiego
  • Wygraj bilety na spektakle
  • Urok dawnych książek
  • Dla Niej i dla Niego...
  • Ostatni tydzień na zdjęcia
  • Będziemy mieli centrum nauki!
  • Anna Maria Jopek w Stargardzie
  • Stargard dla Niepodległej
  • Pamięć o ofiarach Golgoty Wschodu
  • Konkurs - bilety na spektakl
  • Galeria Jednego Obrazu
  • Narodowe Czytanie 2018
  • Narodowe czytanie Przedwiośnia
  • Europejskie Dni Dziedzictwa
  • Skarby Książnicy Stargardzkiej
  • II Jarmark u Królowej Świata w Stargardzie
  • Tercet De Facto zachwyca
  • Z Kulturą na „Ty”
    Tagi: kultura
    Ilość wyświetleń: 805
    Artykuł sponsorowany

       

       Podobno firmy, instytucje czy też organizacje, które nie mają stron internetowych czy też fanpage w mediach społecznościowych nie istnieją i nieco prawdy w tym jest. Internet stanowi potężne źródło informacji i promocji i dlatego właśnie jest równie często wykorzystywany w promocji kultury co przez instytucje typowo komercyjne.

       Muzea, galerie, teatry czy też zabytki, kina i opery w większości docierają do klienta lokalnego, choć coraz częściej zdarza się, że na konkretną wystawę zjeżdżają wielbiciele z całej Polski, a nawet z zagranicy. Najbardziej popularne muzea mają ogromną ilość odwiedzających oraz śledzących wydarzenia na stronach internetowych oraz w kanałach społecznościowych.

    Jak działa promocja kultury?

    Najważniejsze w promowaniu wydarzeń kulturalnych jest ich lokalność. Stąd więc tendencje zarówno w Google, jak i wśród specjalistów z www.internetum.com, by pozycjonowanie konkretnej strony było związane z geotargetowaniem. Tutaj dokładność działań jest szczególnie istotna, ponieważ szczególnie obiektom kultury pozwalają dotrzeć do tych odbiorców, którzy potencjalnie w jakiś wydarzeniach mogą wziąć udział. Działania zwiększające lokalny zasięg nie zawsze muszą być bardzo pracochłonne. Po pierwsze, warto by wzmianki o firmie z danymi teleadresowymi pojawiły się na wielu stronach informacyjnych. Stworzenie jednolitej wizytówki jest w tym aspekcie bardzo pomocne. Warto pamiętać, że zarówno Google, jak i specjaliści od marketingu w sieci zalecają, by skupiać się na takich stronach i katalogach, które realnie wpływają na wyniki, a tym samym potwierdzają wiarygodność instytucji kultury.

    Pułapki wyszukiwarek

       Specjaliści od wizytówek NAP zalecają, by uczynić z numeru telefonu podstawowy składnik identyfikujący firmę. Pozostałe dane dość często się zmieniają, a obiekty kultury mają czasem podobnie brzmiące nazwy i odbiorca może je błędnie wpisać w wyszukiwarkę. Numer telefonu (poza formą prawną i adresem) jest według badań najbardziej stałym elementem.

       Promowanie kultury w sieci z jednej strony jest działaniem, by wyszukiwarka widziała naszą stronę, a z drugiej całym szeregiem akcji, które zachęcą potencjalnego odbiorcę do skorzystania z oferty instytucji. Do tych celów idealnie nadają się media społecznościowe, które ciekawą kampanią mogą sprowadzić na wydarzenia odbiorców, którzy nie byli do tej pory zainteresowani ofertą oraz podtrzymywać zainteresowanie stałych bywalców. Internet w tym aspekcie wygrywa z innymi mediami, choć nie należy ich lekceważyć, ponieważ docierają do ludzi, którzy z sieci korzystają w ograniczony sposób.

    inf.pras. - 07.12.2017






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Ksiądz pedofil zapłaci ...
  • Nowy skład Rady Powiatu...
  • Nowy skład Rady Miejski...
  • Nowa Rada Gminy...
  • Prezentacja kandydatów...
  • Pożar samochodu...
  • Mariola Łada-Siwiec kon...
  • Prawo Kierowcy...
  • Kto wygra wybory?...
  • 17 mandatów dla KWW Raf...
  • gg
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik