logofacebook.jpg
Witaj
3.142.197.212
grafika_zmienna/banery/baner_237_1713354284.png

Obiecanki cacanki ...

Obiecanki cacanki ...

1417020833.jpg
Ilość wyświetleń: 3589
   Swoje poparcie dla prezydenta Sławomira Pajora w nadchodzących wyborach specyficznie wyraża jeden z Internautów podpisujący się nickiem Stargard. W umieszczanych tekstach między innymi możemy zapoznać się z osiągnięciami kandydata na prezydenta. Ten sam autor po chwili wyraża opinię: 
 
"Kiedy wyremontują moją ulicę?" Jeżeli to jest twoja ulica to najpierw powinieneś mieć wkład własny. Pozostałe koszty remontu dofinansuje Ci Unii Europejska i po problemie.
 
Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 16:28

 


   Wydawać by się mogło, że majątek miasta (a w nim ulice) należy do mieszkańców a prezydent tylko nim zarządza. Jeśli ta sama osoba opisuje zrealizowane inwestycje dla mieszkańców a za chwilę oświadcza, żeby mieszkańcy sami sobie remontowali z udziałem UE to coś te propozycje w moim odczuciu są mało wiarygodne.


Tomasz CYWKA - 26-11-2014


Artykuły powiązane:
  • Beata Wilk – kampania na ostatniej prostej (04-04-2024)

  • Koalicja Obywatelska: Nasi radni nie będą bali się stawiać trudnych pytań (03-04-2024)

  • Stargard wybierał Prezydenta RP (30-06-2020)

  • Stargard - wyniki wyborów (14-10-2019)

  • Transport na wybory dla osób niepełnosprawnych (08-10-2019)

  • grafika_zmienna/banery/baner_180_1682406510.gif
    1.
            Co za ***** tekst. Padłem. Jak można polemizować z anonimem. Tak zachowują się *****
    lekarz (31.61.128...) 26-11-2014 17:57
    2.
            Jest takie przysłowie "Ludzie przestają myśleć, gdy przestają czytać bez zrozumienia" Uważam że tytuł powinien być: Kiedy wyremontują ul. Wojska Polskiego? a nie Kiedy wyremontują moją ulicę?. Jaką moją , miasto nie remontuje ulic prywatnych.
    Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 18:16
    3.
            Czemu teraz piszesz z telefonu wstydzisz się napisz gdzie mieszkasz a ja ci napisze co P.Pajor przez 12 lat zrobił w tej okolicy i tak jak pan Tomek napisał ci ludzie co mają oczy i widzą co fizycznie jest w tym mieście a nie na papierze zagłosuja poprawnie.
    yo (91.226.236...) 26-11-2014 18:18
    4.
            DO Stargard miasto nie remontuje nawet niektórych miejskich ulic!
    yo (91.226.236...) 26-11-2014 18:21
    5.
            Ja nie wyszydzam i nie wyrażam złych opinii o kandydacie na Prezydenta p. Marcinie Przepióra,Pan T.C. robi to w każdym artykule, zadrwiłem z tytułu artykułu: Kiedy wyremontują moją ulicę?. Jak ktoś poczuł się urażony przepraszam. Oszczerstwa,kłamstwa,chamstwo i obelżywości - lecą cały czas, z Pana strony. Ubliżanie p. Prezydentowi Sławomirowi Pajorowi p.Tomaszu Cywka miejsca nie ma.
    Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 19:10
    6.
            Klakierzy Pana Pajora zniszczyli kilka plakatów Marcina Przepióry a na jednej z ulicy poprzekręcali wszystkie Marcina. Jedna z kamer prywatnych zarejestrowała persony :))))))))))
    uuu (31.61.136...) 26-11-2014 19:12
    7.
            Krzystek popiera P.Marcina https://www.youtube.com/watch?v=Ql2zDL_Cps4&feature=youtu.be
    yo (91.226.236...) 26-11-2014 19:14
    8.
            No to wrzucać filmik do sieci:)))
    antyantek (88.156.159...) 26-11-2014 19:15
    9.
            Ad 6 dawać filmik do sieci !!!! Kto przekręca lub niszczy plakaty - za to jest ładna kara.
    . (81.190.33...) 26-11-2014 19:27
    10.
            Panie Tomaszu Cywka w tym artykule nie ma kłamstwa, chamstwa, szyderstwa i ubliżania tylko poprawna polszczyzna...... Zrównoważony rozwój jest najważniejszy.... Szanowni Stargardzianie powierzyliście mi odpowiedzialną służbę Prezydenta Stargardu. Starając się zmienić Nasze Miasto skupiłem się przede wszystkim na stworzenie warunków do rozwoju gospodarczego i zmniejszenia skali problemu braku pracy. W moim przekonaniu to była i jest nadal sprawa priorytetowa. Dziś Stargard jest silnym ośrodkiem gospodarczym w regionie. Wiele firm w tym światowe koncerny, zlokalizowały tu swoje fabryki. Jako miasto mamy stabilną sytuację finansową. Wartość wszystkich inwestycji wyniosła ok. 500 mln. złotych. Z Unii Europejskiej pozyskaliśmy przeszło 100 mln. złotych. Mimo iż priorytetem w podejmowanych przez nas działaniach były prace pozwalające na lokowanie w Stargardzie nowych fabryk i zakładów pracy, w maksymalnym zakresie staraliśmy się podejmować również działania w innych, równie ważnych strefach życia społeczno-gospodarczego. Budowaliśmy i modernizowaliśmy drogi i chodniki. Modernizowaliśmy szkoły i zabytki. Budowaliśmy boiska przyszkolne i place zabaw.Powstały nowe miejsca parkingowe. Oddaliśmy do użytku wiele kilometrów nowych ścieżek rowerowych. Zmodernizowaliśmy oczyszczalnię ścieków i wybudowaliśmy nowoczesną instalację do selekcji odpadów. Jest też wiele spraw, których realizacja nie wiąże się z imponującymi inwestycjami, ale których wykonanie zmienia Stargard w ogromnie ważnym zakresie- daje szansę samym mieszkańcom. Wspomnieć należy o programie mieszkalnictwa wspomaganego dla osób niepełnosprawnych, wychowanków domów dziecka i osób starszych, o programie oddłużeniowych, zajęciach popołudniowych dla dzieci, centrum integracji społecznej czy wspierania organizacji pozarządowych. Wszystko to co zrealizowano nie byłoby możliwe, gdyby nie długofalowe i przemyślane działania. Konsekwencja oraz dobry, sprawdzony zespół ludzi to nasze główne atuty... Podpisał Prezydent Sławomir Pajor
    Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 19:28
    11.
            Stargard - ogólnie inwestycje robione są pod osiedla - nie tam gdzie korzystają pozostali wszyscy mieszkańcy vide Tańskiego + ścieżka rowerowa + barierki itp. DO tego parkingi na Pyrzyckim i Os. Letnie. Wiem, to dla mieszkańców, ale tyko tych osiedli - TO JEST WŁAŚNIE POZYSKIWANIE HURTOWEJ LICZBY GŁOSÓW WYBORCZYCH - I TO JEST FAJNA TAKTYKA. Szkoda, że wiele innych głównych, przelotowych ulic MIEJSKICH nie powiatowych czekA na remont. Zarówno ulic i chodników. Cóż - ważniejsze parkingi na "spółdzielczych" osiedlach. Tylko co robili projektanci np. takiego pyrzyckiego jak je budowano ? Gdzie pomyślano o parkingach - np. z pieniędzy za sprzedaż mieszkań. Jeszcze raz powtarzam, jest wiele ważnych arterii miejskich do remontu, niż tylko "lokalne" osiedlowe.
    . (81.190.33...) 26-11-2014 19:28
    12.
            I już nie wklejaj - napisz coś od siebie taktyku.
    . (81.190.33...) 26-11-2014 19:29
    13.
            Panie Tomaszu Cywka w tym artykule nie ma kłamstwa, chamstwa, szyderstwa i ubliżania tylko poprawna polszczyzna...... ROZWÓJ GOSPODARCZY MIEJSCA PRACY.... Siłą napędową stargardzkiej gospodarki są zarówno inwestorzy zewnętrzni jak i firmy lokalne. Zrównoważony rozwój miasta zależny jest przede wszystkim od powstawania nowych miejsc pracy. Zadaniem samorządu jest tworzenie warunków umożliwiających rozwój oraz budowę fabryk. -Od roku 2003 na terenach stargardzkich parków przemysłowych powstało około 30 zakładów, które utworzyły ok. 3000 miejsc pracy. Wskaźnik bezrobocia w Stargardzie na dzień 30.08.2014 wynosi7,2% - Od momentu utworzenia Funduszu Poręczeń Kredytowych, wspierającego lokalnych przedsiębiorców, udzielono ok. 600 poręczeń na kwotę 34 mln zł. - Wybudowano niezbędną infrastrukturę drogową oraz techniczną do stargardzkich parków przemysłowych. - Wdrożono programy pomocy publicznej tj. regionalnej oraz de minimis skierowanych zarówno do przedsiębiorców lokalnych jak i zewnętrznych.
    Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 19:30
    14.
            Panie Tomaszu Cywka w tym artykule nie ma kłamstwa, chamstwa, szyderstwa i ubliżania tylko poprawna polszczyzna...... INFRASTRUKTURA UŁATWIENIA DLA MIESZKAŃCÓW..... Tylko w ostatnich latach wybudowano oraz zmodernizowano 50 km dróg i chodników. w tym min: -Chrobrego, Tańskiego, Grodzka, etap Spółdzielczej, Aleję Żołnierza-Boczną, Kołłątaja, Konarskiego, Struga. Wojska Polskiego. -Wybudowano połączenie ulicy Spokojnej z rondem Golczewo. -Wybudowano ok.20 km ścieżek rowerowych a także 700 miejsc parkingowych. -Wybudowano nowoczesną instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów. -Jeszcze w tym roku zakończona zostanie modernizacja oczyszczalni miejskiej. -Sfinansowano budowę przejazdu pod nasypem kolejowym przy ulicy Warszawskiej.
    Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 19:33
    15.
            Stargard - ogólnie inwestycje robione są pod osiedla - nie tam gdzie korzystają pozostali wszyscy mieszkańcy vide Tańskiego + ścieżka rowerowa + barierki itp. DO tego parkingi na Pyrzyckim i Os. Letnie. Wiem, to dla mieszkańców, ale tyko tych osiedli - TO JEST WŁAŚNIE POZYSKIWANIE HURTOWEJ LICZBY GŁOSÓW WYBORCZYCH - I TO JEST FAJNA TAKTYKA. Szkoda, że wiele innych głównych, przelotowych ulic MIEJSKICH nie powiatowych czekA na remont. Zarówno ulic i chodników. Cóż - ważniejsze parkingi na "spółdzielczych" osiedlach. Tylko co robili projektanci np. takiego pyrzyckiego jak je budowano ? Gdzie pomyślano o parkingach - np. z pieniędzy za sprzedaż mieszkań. Jeszcze raz powtarzam, jest wiele ważnych arterii miejskich do remontu, niż tylko "lokalne" osiedlowe. I już nie powielaj klakierstwa, bo to się nudne robi.
    . (81.190.33...) 26-11-2014 19:58
    16.
            do 7 Krzystek, który nie ma nic w spólnego ze Stargardem popiera jednego kandydata w Stargardzie. Wczoraj dostałem do domu Informator Wyborczy i Prezydenta Pajora popiera: Platforma Obywatelska Prawo i Sprawiedliwość Polskie Stronnictwo Ludowe Solidarność Jerzy Waliszewski sekretarz Towarzystwa Przyjaciół Stargardu Longin Komołowski wicepremier w rządzie Jerzego Buzka Teresa Kamińska prezes Pomorskiej Strefy Ekonomicznej Mieczysław Jurek przewodniczący zarządu regionu NSZZ Solidarność DR Andrzej Staroń dziekan Collegium Balticum PROF. DR HAB. Aleksandra Żukrowska rektor Collegium Balticum DR Mirosław Zając rektor Stargardinum Stanisław Bartosik prezes Uniwersytetu Trzeciego Wieku Michał Zedelski Firma budowlana Zedelski Andreas Visser dyrektor firmy SCHOPA Jerzy Stanowski krytyk muzyczny, scenarzysta Stanisław Anasiński przewodniczący oddziału terenowego NSZZ Solidarność Stefan Żółwiński zakład STE-DAL Wanda Wysocka przewodnicząca zarządu Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów Zbigniew Krzysiek - trener lekkoatletyki Krzysztof Kapuściński pierwszy trener KP Błękitni Stargard Mariusz Kucharczyk trener LKS Feniks Maciej Chmielewski prezes STC Stargardzkiego Towarzystwa Cyklistów Stanisław Chrzanowski B. Boy Stanley Drużyna pierwszego zespołu KS Spójnia Stargard Tak więc pozamiatane. Ludzie biznesu, nauki, kultury, sportu. Przy nich Krzystek to mały pionek ze Szczecina. Mam nadzieję, że zrównoważony rozwój Stargard pewnie zwycięży 30 listopada.
    też popieram Pajora (37.152.19...) 26-11-2014 20:07
    17.
            Na drugiej stronie Oś. Pyrzyckiego (tej za kościołem) nic nie jest robione, chodniki się sypią i są tak pofałdowane że wieczorem ludzie się potykają, jak przyjdzie gołoledź będzie niezła jazda. Najwidoczniej nikt 'ważny' tam nie mieszka.
    Nena (89.229.105...) 26-11-2014 20:08
    18.
            do 16 wymieniłeś samych co mają korzyści materialne a co niby Zedelski dla mieszkańców robi bo miasto uzbraja mu tereny pod jego inwestycje piękny przykład oś.pyrzyckiego coraz bardziej się kompromitujesz swoimi wpisami ciągle te same już znamy je na pamięć a jak prezydent Szczecina gdzie mieszka 408 105 to dla ciebie pionek to idz jutro do lekarza.
    yo (91.226.236...) 26-11-2014 20:39
    19.
            Dokładnie to ująłeś "yo". Wpis 16 to kompromitacja, większość to ludzie zależni od dotacji z UM i ogólnego bytu przy prezydencie. Do tego jeden były minister, koleś z czasów RS AWS. Rektorzy i profesorowie z Collegium - też zależni od dotacji, w zamian mają profity z czesnego (nie musisz pisać PROF drukowanymi). Kto by się przeciwstawił. To tak jak listy wyborcze były tworzone - oby jak najwięcej, nieważne kto - tylko żeby głosy rozproszyć.
    . (81.190.33...) 26-11-2014 21:02
    20.
            ludzie nauki, przedsiębiorcy, biznesmeni, ludzie kultury i sztuki, ludzie sportu, prezesi stowarzyszeń stargardzkich za którymi stoją tysiące mieszkańców Stargardu w porównaniu do Pana Krzystka są dla mnie o wiele bardziej wiarygodni niż prezydent miasta z którego sporo ludzi pracuje w Stargardzie. Tyle w temacie, tylko nie dorabiaj jakiejś ideologii to tych ludzi bo ich obrażasz. To są własnie mieszkańcy Stargardu reprezentujący różne środowiska. Jak widać można działać ponad podziałami.
    też popieram Pajora (37.152.18...) 26-11-2014 21:06
    21.
            Nikogo nie obraziłem. Dałem tylko obraz jak to "YO" określił kto popiera kogo i od kogo jest zależny. Ale Ty widzę tak prostej rzeczy i zależności nie dostrzegasz - to już za dobrze nie wróży tobie w twoich wywodach.
    . (81.190.33...) 26-11-2014 21:25
    22.
            Kolejny pseudo artykulik, pseudo psiaka pastewnego dziennikarzyka, żołnierzyka LPSów. anie Cywka kończ waść wstydu oszczędź. Jak pana spotkam na ulicy to jak pan się zgodzi to s*** *** *** *** za tą reprezentatywą ch..nię pospolitą głoszoną przez panską klawiaturę.
    ;ouihgvvkbg; (81.190.39...) 26-11-2014 22:03
    23.
            P.S mam szczerą nadzieję, że zgnijesz Pan ekonomicznie ty psie burowy! ty.
    klhjbkhfvbjnh; (81.190.39...) 26-11-2014 22:04
    24.
            " Psy szczekają karawana jedzie dalej" - gorzej bo te burki szczekają i ujadają obciążając Prezydenta , który nie odpowiada za 50 % ulic i jakoś szczekający nie wskazują Starosty W. Gila i Przepióry , który wspierany jest przez Starostę, zapominają o tym, że znaczna część chodników i również ulic w mieście należy do Spółdzielni Mieszkaniowej. Jakie ulice Starostwo wyremontowało w ostatnich 4 latach w Stargardzie? Gdyńską,Konopnicką i zmuszone przez radnych Wojska Polskiego. Przypomnę , iż Starosta chciał wyremontować ( powinno być wybudować na nowo ) "arterię komunikacyjną niezbędną" w mieście ul. Dębową!!! Dlaczego anonimy obciążają Prezydenta zaniechaniami i błędami innych nie podając kto za to odpowiada. Na stronie stargard.pl znajdziecie ulice podległe określonym urzędom.
    ppp (195.191.163...) 26-11-2014 22:47
    25.
            Jeśli ktokolwiek posiada odrobinę wiedzy na jakich zasadach powstawały "sukcesy" inwestycyjne Pajora i jaka płynie z nich korzyść dla miasta i mieszkańców to wie o co tu chodzi. Skład popierających obecnego prezydenta również jest "zachwycający"! Wszyscy powiązani w różny sposób i uzależnieni od Pajora. Rewelka. A co do ulic i chodników : jest zas..ym obowiązkiem każdego prezydenta realizowanie takich zadań. To nie sukces i osiągnięcie ! To obowiązek ! Nie róbcie więc jaj. Ja osobiście chcę mieć prezydenta rodowitego stargardzianina ! Tu wychowanego i działającego. Z tych dwóch kandydatów moje warunki spełnia jeden i nie jest to ani moja ani jego wina.
    ja (83.18.65...) 26-11-2014 23:26
    26.
            W sprawie remontów ulic: może lepiej ich nie remontować, skoro przed remontem ulicą Czarnieckiego można było przejść bez skręcenia nogi a teraz jest to sporą sztuką :) Proszę zauważyć jak idą kobiety na obcasach: wychodzą na asfalt, bo jakiś geniusz wymyślił położenie kostki brukowej, której drugi geniusz położyć nie potrafił a trzeci geniusz (z pobliskiego Urzędu Miasta) odebrał jako wykonaną poprawnie. Kawałek skwerku przed Bramą Pyrzycką chyba ten sam wykonawca (wnioskuję to po sposobie położenia bruku, który znowu jest żle położony) kleci już drugi miesiąc. Gdyby robił to komuś prywatnie już dawno zostałby z budowy na kopach wyniesiony i obciążony kosztami.
    E.T. (213.136.224...) 27-11-2014 09:28
    27.
            byle do niedzieli, Pan Pajor wygra i bedzie po dyskusji
    Marko (79.184.106...) 27-11-2014 09:37
    28.
            Chciałoby się zapytać co dzieje się z człowiekiem gdy dostaje tzw ''białej gorączki'' Odpowiedź otrzymaliśmy od p. Tomasza Cywki który napisał artykuł na anonimowego internautę którym byłem ja z nickiem "Stargard". Cytat "Swoje poparcie dla prezydenta Sławomira Pajora w nadchodzących wyborach specyficznie wyraża jeden z Internautów podpisujący się nickiem Stargard. W umieszczanych tekstach między innymi możemy zapoznać się z osiągnięciami kandydata na prezydenta. Ten sam autor po chwili wyraża opinię: "Kiedy wyremontują moją ulicę?" Małą gafę w tytule popełnił autor, której nie zauważył p.Tomasz Cywka. Nadarzyła się okazja aby "dowalić" i ośmieszyć internautę.Tyle artykułów napisał p. Tomasz Cywka dyskredytujących urzędującego Prezydenta Sławomira Pajora i wszystko "spaliło na panewce" bo pojawił się internauta który nie toleruje kłamstwa, chamstwa i obłudy.
    Stargard (79.184.207...) 27-11-2014 10:16
    29.
            bardzo ładnie tam przed Bramą Pyrzycką remontują a wykonawca który by to w tydzień zrobił to ja dziękuje za takiego wykonawce, pewnie wszystko by sie rozwaliło , taka inwestycja wymaga czasy i cierpliwości bo jest robiona na lata, super tam bedzie wyglądać, to zasługa naszego miasta , ja na Pajora zagłosuje
    sed (79.184.106...) 27-11-2014 10:47
    30.
            BARDZO ZŁA WIADOMOŚĆ DLA p. TOMASZA CYWKI... Będzie druga nitka krajowej 10! Budowa drugiej nitki drogi krajowej nr 10 do Stargardu znalazła się w projekcie rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014 – 2020. - To bardzo ważna inwestycja z perspektywy rozwoju Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego. Gratuluje Prezydentowi Sławomirowi Pajorowi i mieszkańcom determinacji w walce o tę drogę. Za wsparcie dziękuję parlamentarzystom – mówi marszałek województwa zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz. - To wspaniała informacja! Dużo rozmawialiśmy na ten temat z marszałkiem Geblewiczem. Ta inwestycja jest bardzo potrzebna choćby z racji zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom drogi nr 10. Potrzebna jest jednak nasza dalsza determinacja po to, aby druga nitka została zrealizowana jak najszybciej – komentuje prezydent Sławomir Pajor. Rząd przeznaczył prawie 100 mld zł na realizację podstawowego pakietu drogowego, w którym ujęta została również II nitka obwodnicy Zieleniewa i Kobylanki w ciągu drogi krajowej nr 10 o standardzie drogi ekspresowej. Lista rezerwowa obejmuje 12 inwestycji, które dzisiaj nie mają jeszcze finansowania. Ich koszt szacuje się na niecałe 30 mld zł. Biorąc pod uwagę, że oszczędności na przetargach, które dzisiaj są realizowane, sięgają 25-30 % wartości inwestycji, można śmiało powiedzieć, że realizacja zadań z listy rezerwowej nie jest niczym zagrożona.
    Stargard (79.184.207...) 27-11-2014 11:28
    31.
            Stargard o jakich kłamstwach piszesz? czy pAjor nie umorzył podatku Paszyńskiemu - pytanie dlaczego? do chwili obecnej nie wytłumaczył się z tego. Czy ( zgodnie z prawem o wywłaszczeniach) nie zagarnął majątku( prywatnego ) mieszkańcom Os. Zachód na scieszkę rowerową ( propaganda aby pokazać się wyborcom ) i do chwili obecnej z tego co jest mi wiadome nie zapłacił za tą ziemie? Czy to kłamstwo? czy to obłuda? czy to chamstwo? Nie! nie! nie! to wszystko można łatwo sprawdzić - o Paszyńskim w BIP-e Stargard a o ścieszce rowerowej proszę zaciągnąć informacji w Sp-ni Mieszkaniowej Zachód.Tak kosztem innych pAN pRezydent pAJOR się promuje!
    ANTYpAJOR (93.105.176...) 27-11-2014 11:28
    32.
            Ad.31 Masz wiarygodną informację popartą dowodami, zgłoś nieprawidłowość w Prokuraturze.
    Stargard (79.184.207...) 27-11-2014 12:19
    33.
            Ad. 31 - proponuje zakup słownika ortograficznego...
    profesor (5.172.252...) 27-11-2014 12:46
    34.
            Stargard - brak konkretów!
    ANTYpAJOR (93.105.176...) 27-11-2014 13:20
    35.
            (5.172.252... ) profesorze, przecinki sobie sam powstawiaj!
    ANTYpAJOR (93.105.176...) 27-11-2014 13:30
    36.
            lepiej by było gdyby zrobił ścieżke kosztem ulicy?
    A (79.184.106...) 27-11-2014 14:32
    37.
            stargard, pracujesz w budynku na ul. Czarnieckiego?:)
    ciemny lud (88.156.157...) 27-11-2014 15:33
    38.
            Paręnaście dni temu pisali że na pewno jestem byłym naczelnym gazety stargardzkiej,teraz czy czasami nie jestem pracownikiem z ul. Czarnieckiego, za parę dni ktoś napisze że jestem prawą ręką urzędującego Prezydenta i tak dalej i tak dalej.Jestem zwykłym mieszkańcem Stargardu i na artykuły takie jakie pisze Tomasz Cywka kategorycznie mówię NIE. Wolność słowa to nie jest przyzwolenie na chamstwo,kłamstwo,język nienawiści i pogardy.
    Stargard (79.184.207...) 27-11-2014 16:50
    39.
            Jak można nazywać się bezpartyjnym Panie Marcinie P. jak się kiedyś było lektorem i członkiem PZPR, później startowało się i należało do Unii Wolności, SLD, PO. Tylko w PiS Pana nie było. Obłuda i jeszcze raz obłuda.
    SB (37.248.254...) 27-11-2014 19:35
    40.
            ad 29 : tak Brama Pyrzycka będzie OK! Jest to z pewnością oczko w głowie Pajora przecież to brama PYRZYCKA !! A tak poza tym , drodzy towarzysze nie wiem czy wszyscy pamiętacie ale za nie tak dawnych czasów 10 milionów Polaków należało do PZPR, czyli praktycznie nie było w kraju rodziny w której ktoś nie należałby do partii. Zapisywali się by dostać mieszkanie, lepszą pracę czy talon na samochód. Zaskakuje mnie dzisiaj, że niemal wszyscy to zatwardziali bojownicy albo wręcz kombatanci walki z komuną na których PZPR od dzieciństwa działała jak płachta na byka. Wystarczy odrobina wiedzy i wyobraźni aby dojść do wniosku, że około 80 procent dzisiejszych polityków (mniejszych i większych) musiało w jakiś sposób mieć kontakt z PZPR (przepraszam, skrót PZPR automatycznie robi się dużą literą i nie mam na to wpływu). Wypominacie facetowi "przestępstwo" przynależności sprzed 38 lat a tolerujecie w otoczeniu swojego jedynego prezydenta panów Kisio x 2, Kwiatkowski, Bartniczak i innych aktywistów czy członków egzekutywy tak znienawidzonej partii robotniczej. Co do niektórych wyrokiem udowodniono nawet współpracę z SB !!! I to wam nie przeszkadza ? Nigdy nie należałem do żadnej partii ale z życia wiem, że wielu moich znajomych musiało wręcz podpisać deklarację członkowską bo nie mieli innego wyjścia chcąc zapewnić swoim rodzinom w miarę normalne życie. Kto tych czasów nie pamięta niech siedzi cicho. Patrząc na dzisiejszy obraz władzy w naszym mieście nie widzę różnicy z tamtym pzpr'owskim. Zasady, układy i zależności te same. Smutne ale prawdziwe.
    ja (83.18.65...) 27-11-2014 20:19
    41.
            Wiele osób należało, ale nie każdy był lektorem PZPR, a później z kwiatka na kwiatek UW, SLD, PO. Widać, że pozostało mu ja za czasów PZPR skakać i startować z partii lub tak jak teraz udawać "bezpartyjnego", aby uzyskać jak za czasów PZPR jakieś profity dla siebie lub swoich kolegów Waldemara Gila i Marka Stankiewicza. Kiedyś zapisywali się aby "Zapisywali się by dostać mieszkanie, lepszą pracę czy talon na samochód" a później tak jak pan Marcin skakali od UW przez SLD po PO czyli tam gdzie była władza i szansa na profity. Precz z taką obłudą. Niech se porządzi jeszcze tą szkołą do końca swojej kadencji, później konkurs na stanowisko zgodnie z jego przekonaniem i wybór najlepszego dyrektora.
    SB (37.248.254...) 27-11-2014 21:26
    42.
            CZERWONE PAJĄKI. CZERWONE PAJĄKI.CZERWONE PAJĄKI...... Ich symbolem, który czcili przez lat .... dziescia był PZPR była dla nich matką, żoną i kochanką. Byli jej wierni aż do jej śmierci, a jej ideologii pozostaną wierni aż do grobowej swojej deski. Wyprowadzenie sztandaru nieboszczki opłakiwali. Polska Zjednoczona Partia Robotnicza (PZPR) – partia komunistyczna założona w grudniu 1948, na skutek połączenia Polskiej Partii Robotniczej i Polskiej Partii Socjalistycznej, po przeprowadzeniu czystek w ich szeregach. Określana również jako realno-socjalistyczna, sprawująca rządy w Polsce Ludowej, w latach 1948–1989 na drodze dyktatury proletariatu. Realizowała ideologię marksizmu-leninizmu. Zgodnie z obowiązującą nomenklaturą partyjną i ówczesnymi założeniami ideowymi, PZPR stanowiła awangardę rządzącej klasy robotniczej. Działalność PZPR (oparta na obowiązującym w bloku wschodnim modelu monopartyjnym), w ramach międzynarodowego ruchu komunistycznego i państw demokracji ludowej, podporządkowana była sowieckiej partii komunistycznej (najbardziej do 1956). W czasie swojego istnienia, PZPR była partią masową, kierującą centralnie zarządzaną i zbiurokratyzowaną gospodarką, sprawującą władzę państwową w sposób autorytarny, dążącą do totalitarnego kontrolowania wszystkich sfer życia społecznego. PZPR oficjalnie posiadała statut partii, pod wieloma względami nie stanowiła ona jednak partii politycznej sensu stricto. Według jednej z tez Polska Zjednoczona Partia Robotnicza to "struktura administracyjna, która zarządzała państwem – od szczytów władzy, po najdrobniejszy zakład pracy i gminę. CZERWONE PAJĄKI. CZERWONE PAJĄKI.CZERWONE PAJĄKI......
    Stargard (79.184.209...) 27-11-2014 23:14
    43.
            a co to za różnica czy rządzi czerwony komuch czarny narodowiec czy styropian jeżeli jest mądry inteligentny kreatywny skromny pracuje dla ludzi i miasta .problem jest jeżeli miastem rządzi leń gbur głupek bez wizji rozwoju i nierób bo takiemu miastu to bieda , a Pajor się wypalił i jak by miał trochę przyzwoitości to by sam odszedł a tak
    zmiany (91.226.236...) 28-11-2014 09:23
    44.
            Tak piszą na Przepióre a na stronie Stargardu o obecnym prezydencie raczej takie nie kompletne te jego CV luki braki dat w edukacji itd coś mi on taki kryształowy nie jest:)Proszę o uzupełnienie dat w życiorysie P.Pajora (do czytelników z urzędu;)
    yo (91.226.236...) 28-11-2014 15:07
    45.
            cztery lata temu tez tak było tylko ze nic z jego programu nie zrealizował.No i teraz widać ciemnotę w mieście wystarczy dzieciom dać baloniki a ludziom długopis i już w niedziele się okaże jaka jest średnia upośledzonych i ślepych ludzi bez perspektyw
    yo (91.226.236...) 28-11-2014 19:38
    46.
            W piątkowy wieczór przy Placu Wolności rozdawali za darmo gazetę stargardzką, żona przyniosła tę gazetę brukową do domu, przeglądając oniemiałem.Przebudowa Placu Wolności jest największym atutem p. Marcina Przepióry przy wyborze na Prezydenta Stargardu.W artykule "KTO ZOSTANIE PREZYDENTEM" tylko skrócony życiorys kandydatów jest w miarę obiektywny. Większość kłamstw i szyderstw w tematach WADY, Zalety Prezydenta Sławomira Pajora. Natomiast Lobbing w tematach WADY, Zalety, p.Marcina Przepióry...... Bardzo szanuję dziennikarzy, ale tych, którzy są profesjonalni. Dziennikarze piszący artykuły w dzienniku stargardzkim nie mają pojęcia o tym, co piszą i jak piszą. Mamy wolność słowa. To także wolność pisania i wygłaszania komentarzy, oczywiście niezwykle rzetelnych i głębokich.Dziennik stargardzki uważa również wolność bełkotu i wolność psucia mediów poprzez promowanie kłamstwa.Tak zwane dziennikarstwo obiektywne jest niemożliwe w sytuacjach konfliktów. Po artykułach pisanych w dzienniku stargardzkim widać że taki konflikt istnieje.Próby obiektywizmu w takich sytuacjach prowadzą do dezinformacji i zakłamania.Prawdziwy dziennikarz musi mieć świadomość, że należy do środowiska opiniotwórczego i dezinformacja i kłamstwa nie powinny mieć miejsca, szkoda że o tym zapomnieli anty-dziennikarze z brukowej gazety jaką jest dziennik stargardzki.
    Stargard (83.23.187...) 28-11-2014 22:19
    47.
            przepraszamy za usterki.........jestem tendencyjnym portalem samorządowym wspieram tylko jednego kandydata tego od w-fu ...reszta mnie nie interesuje .....będę oczerniał Pana Pajora choćbym nie miał racji, będę kłamał na Pajora choćbym nie miał racji. Żmija jestem ja wiem- jadem pluję ....... bo tak mi kazano- przepraszam panie Prezydencie ...
    info.stargard (81.190.33...) 28-11-2014 22:50
    48.
            A SZARŻANOWICZ to jaka frakcja? Ten to jest dopiero asior, przez wieki nie robił nic a teraz jak ma konkurencję, to podbiera jej pomysły a właściwie zaczął realizować program swojej konkurentki. Parę dni przed drugą turą zaczął nawet remont chodnika w Ulikowie. Jego sołtysiny prowadzą agitację na niego mówiąc dosadnie mieszkańcom na kogo mają głosować. To co teraz robi to jedynie rozpaczliwe działania, żeby go jeszcze ludzie wybrali. Dlaczego przez te wszystkie lata nie robił nic.
    nie sołtysiny (109.243.250...) 29-11-2014 00:08
    49.
            Zegar na portalu spieszy się o 9 minut teraz jest 00:01
    zegarmistrz (109.243.250...) 29-11-2014 00:11
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com