rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Powiat bardziej gospodarny niż Miasto? (8)
  • Szybszy dojazd do pracy (2)
  • Pierwsza rada w nowym składzie (9)
  • Święto Niepodległości (wideo) (0)
  • Moja pasja to autodetailing (0)
  • Pomnik już jest! (64)
  • Tematy wcześniejsze
  • Nie było tak, jak być powinno
  • Likwidacja kasy MPGK przy ulicy Okrzei
  • Do niedzieli ma stanąć pomnik
  • Kiedy będą nasadzenia przy Al. Żołnierza?
  • Porozumienie z wojskiem wygasło
  • Nominacje do nagrody Społecznik
  • Zamknięte ulice i zmieniony rozkład MPK
  • Za darmo autobusem na cmentarz
  • Konsultacje społeczne
  • Zdążą do 11 listopada?
  • Ewakuacja w szpitalu
  • Noclegownia - brakujący element systemu
  • Pożegnanie starej rady
  • Dyskusja o statucie
  • Dni otwarte Birdgestone
  • Rekordowe dofinansowanie Kolegiaty
  • Transport na wybory dla niepełnosprawnych
  • Wybieramy okładkę kalendarza
  • Nowe RTG za 750 000 zł
  • Hala produkcyjna w więzieniu
  • Zmiany w planie Ceglanej
  • Witkiewicza, Spółdzielcza i Norwida w przyszłości
  • Młodzież przy prezydencie zakończyła kadencje
  • Mariola Łada-Siwiec kontra Rafał Zając
  • Spichrzowe wspomnienia
  • Jak przez internet dorobić 2.200zł do pensji?
  • Pomoc publiczna dla centrum LIDLA
  • Łzy wzruszenia i moc podziękowań
  • Farma za ponad 10 mln zł
  • Coraz bliżej końca prac przy al. Żołnierza
  • Ksiądz pedofil zapłaci milion
  • Dobra energia Zlotu Gwiaździstego
  • Stargardzkie Dni Seniora
  • Bema i 11 Listopada przejezdne
  • 18-latek opuści areszt
  • Strzyżenie w szlachetnym celu
  • Otwarcie nowego silosu
  • Sieć stargardzkiego monitoringu
  • Pieniądze na żłobek i nianię czekają
  • Stargard nominowany za inteligentny rozwój
  • Wydział Komunikacji na nowych zasadach
    Tagi: numerki, komunikacja, Stargard
    Ilość wyświetleń: 1006

       

       Ekipy firmy QMS zakończyły instalację  cyfrowego systemu obsługi klientów Wydziału Komunikacji Starostwa w Stargardzie. Warszawska firma, specjalizująca się w rozwiązaniach tego typu, złożyła najkorzystniejszą ofertę w przetargu ogłoszonym przez Zarząd Powiatu Stargardzkiego. Trwają próby przed wdrożeniem systemu, połączone ze szkoleniami pracowników wydziału. Pełne wdrażanie systemu rozpocznie się od wtorku, 15 maja.

       Zainstalowane właśnie urządzenia razem z oprogramowaniem, ułatwią organizację pracy w pomieszczeniach obsługi interesantów Wydziału Komunikacji. Podstawowe udogodnienie, które ma przede wszystkim rozładować kolejki sprowadza się do tego, że wszyscy mają wiedzieć, kto i kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony. Po uruchomieniu systemu każda osoba, która zamierza załatwić sprawę, otrzyma wydruk z informacją o planowanej godzinie usługi. Będzie również możliwość internetowej rezerwacji. Korzystający z internetu  zapewnią sobie jednak miejsce  dopiero w następnym, lub kolejnym dniu roboczym.  

       Na parterze budynku Starostwa Powiatowego ustawiono biletomat, który wydawać będzie wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnej osobie. O kolejności oczekujących poinformuje specjalny ekran przed wejściem do Wydziału Komunikacji. Zarówno urzędnicy, jak i klienci będą także wiedzieć o kolejności swojej sprawy. Dodatkowo dyrektor wydziału zyska nowe narzędzie, w postaci kontroli pracy podległych stanowisk w trybie on- line.

       Zarząd Powiatu i Dyrektor Wydziału Komunikacji mają nadzieję, że wprowadzane właśnie rozwiązania usprawnią obsługę interesantów. Potrzeba jednak trochę czasu na uzyskanie pełnej sprawności systemu- od chwili jego uruchomienia.  Wydział został również wzmocniony kadrowo.  Obecnie nowo przyjęci, wspólnie z dotychczasowymi pracownikami przechodzą  intensywne szkolenia pod nadzorem firmy, instalującej system zarządzania obsługą klientów w Starostwie.

    powiatstargardzki.eu - 15.05.2018






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    1.
          Przed wyborami jednak wszytko można załatwić !
    Zst (37.47.44...) 15-05-2018 17:18
    2.
          to niech jeszcze pomyślą o wydziale geodezji gdzie nie można nic załatwić bo nie ma ludzi do pracy!!! ponad 4 tysiące zmian ewidencyjnych nie zostało wprowadzonych i nie można pobierać żadnych dokumentów ! to się nadaje do CBA
    sad (83.11.240...) 16-05-2018 08:41
    3.
          podziękujcie temu, który zamienił samodzielny powiatowy ośrodek na wydział starostwa
    A.M. (87.205.68...) 16-05-2018 19:49
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Ksiądz pedofil zapłaci ...
  • Nowy skład Rady Powiatu...
  • Nowy skład Rady Miejski...
  • Zdemolowali samochód ni...
  • ronda - ulica Szczecińs...
  • Sprzedali ziemię za bez...
  • Kierowca BMW staranował...
  • Prezentacja kandydatów...
  • Nowa Rada Gminy...
  • Pożar samochodu...
  • gg
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik