Nawet najlepszy mechanik może przypadkowo uszkodzić samochód należący do klienta. Niekiedy wystarczy jeden nieostrożny ruch, by auto, które dotarło do warsztatu z niesprawnym silnikiem, miało również wgniecioną karoserię czy uszkodzone przewody hamulcowe. Właściciel warsztatu samochodowego nie musi jednak obecnie martwić się takimi sytuacjami, gdyż może się od nich ubezpieczyć.
Ubezpieczenia od wszystkiego?
Obecnie osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mogą ubezpieczyć się niemalże od każdego zdarzenia, jakie może je dotknąć. Dotyczy to również mechaników samochodowych, którzy mogą wybierać polisy takie jak te: https://www.insurancefactory.co.uk/motortrade-insurance/. Dzięki tego rodzaju ubezpieczeniom mogą otrzymać odszkodowanie pozwalające na naprawę samochodu należącego do klienta bez względu na to, jak duże jest uszkodzenie. Co ważne, odszkodowanie jest wypłacane w bardzo krótkim czasie od momentu zgłoszenia powstania szkody, co pozwala oddać auto klientowi jedynie nieco później lub w tym samym terminie, na który miałoby być gotowe.
Warto jednak zaznaczyć, że może się okazać, że ubezpieczenie nie pokryje wszystkich szkód wyrządzonych przez mechanika w samochodzie klienta. Stanie się tak wtedy, gdy fachowiec wybierze polisę o zbyt wąskim zakresie obowiązywania bądź w sytuacji, gdy polisa będzie cechowała się zbyt niską sumą ubezpieczenia. Przed zakupem produktu ubezpieczeniowego dobrze jest dokładnie się im przyjrzeć, jednak w przypadku polis sprzedawanych w Wielkiej Brytanii są one oferowane zwykle na znacznie korzystniejszych warunkach niż w Polsce.
Błąd o małych kosztach
Mechanicy sięgają po polisy coraz częściej, gdyż wiedzą, jak w łatwo jest obecnie stracić dobrą reputację wśród klientów. Nawet najlepszy warsztat może stracić klientów, jeśli pracujący w nim mechanik uszkodzi pojazd czekający na naprawę i nie naprawi go, płacąc za to z własnej kieszeni. Co więcej, niezadowolony klient w skrajnych przypadkach może wkroczyć z mechanikiem na drogę sądową, jeśli uszkodzenie pojazdu przez niego spowodowane będzie bardzo poważne.
Ubezpieczenie, pokrywające koszty błędów mechanika, pozwala bez trudu uzyskać gotówkę na naprawę auta klienta i dać właścicielowi warsztatu gwarancję, że w przypadku własnych pomyłek i przypadkowych zdarzeń nie będzie musiał płacić za nie z własnej kieszeni. W ten sposób sprawi, że jego biznes będzie znacznie bezpieczniejszy i bardziej opłacalny – zwłaszcza, że składka ubezpieczeniowa nie jest wysoka.
inf. pras. - 27-08-2016
1.
Mechanik jest potrzebny tylko do francuskich marek:
tester (88.156.145...) 27-08-2016 18:53
2.
mechanik tez człowiek, może się pomylić. fajna sprawa takie ubezpieczenie.
Kasia (91.226.236...) 28-08-2016 14:14
3.
tester a ty masz pewnie nie zawodne BMW lub Audi które naprawiają się same jak autoboty tylko że francuzów jest więcej ciekawe dlaczego?