rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • II sesja Rady Gminy (0)
  • I sesja Rady Gminy (0)
  • NEONET obchodzi 15. urodziny! (0)
  • Jakie sklepy wydają gazetki promocyjne? (0)
  • Jakie sklepy wydają gazetki promocyjne? (1)
  • Zbiórka karmy dla schroniska (0)
  • Tematy wcześniejsze
  • Wysokoobrotowy blender, dlaczego jest lepszy od innych modeli?
  • Niania dla dziecka – czy warto?
  • Rozstrzygnięcia dla Bielkowa
  • Prace na torach - mniej utrudnień niż planowano
  • Makowski został wójtem
  • Zebrano prawie 77 l krwi
  • Kupuj, baw się, oszczędzaj!
  • Zmiana czasu
  • Pożyczki online - w czym są lepsze od kredytów?
  • Witaminowa paka dla bezdomniaka
  • Waimea Logistic Park Stargard
  • Pożegnanie wójta
  • Ostatnia sesja Rady Gminy
  • Ponad podziałami dla S10
  • Vega kręci film - Chociwelka zamknięta
  • Lotnisko w przyszłości
  • Prawo Kierowcy
  • Nowa gazetka Brico 10.10 - 23.10
  • Powieje mocno w Stargardzie i powiecie
  • XLIII sesja Rady Gminy
  • Trudny poniedziałek w drodze do Szczecina
  • Miłe zaskoczenie: bez świateł przy rondzie
  • Co kryje Miedwie?
  • Spotkania rekrutacyjne – Pracownik Produkcji KK Wind Solutions
  • Woda skażona uranem
  • Starostwo szuka pomysłu na Bielkowo
  • Sprzedali ziemię za bezcen - sprawa w CBA
  • XLII sesja Rady Gminy Stargard
  • Frezowania CNC? Poznaj zalety tej obróbki!
  • Zmiany nad Miedwiem
  • Pożyczka na auto – dobry pomysł?
  • Zagrożenie pożarowe w lasach
  • Uważajcie na siebie...
  • Chwilówki online coraz bezpieczniejsze dzięki zaangażowaniu pożyczkodawców
  • Wesoły Dentobus przyjedzie nad Miedwie
  • Śmiertelne potrącenie rowerzysty w Klępinie
  • Siłownia w Kluczewie
  • Czysta czy brudna?
  • O stanowisko walczą kobiety
  • Uwaga na upały!
  • Lejek sprzedażowy czyli jak skutecznie sprzedać swój produkt?
    Tagi: sprzedaż
    Ilość wyświetleń: 811
    Artykuł sponsorowany

       

       Kiedy prowadzimy przedsiębiorstwo, przede wszystkim, chcemy na tym biznesie zarabiać. Zapewne każdy początkujący przedsiębiorca marzy też o tym, aby nie tyle sprzedać, co pozyskać klienta, który obdarzy firmę zaufaniem i zostanie z nią na dłuższy czas. Jest na to pewien sposób. Wdrożenie lejka sprzedażowego, może okazać się tutaj kluczowe. Na czym jednak polega lejek sprzedażowy i co musimy przedsięwziąć, aby skutecznie go wdrożyć? Odpowiedzi na te pytania, znajdziecie państwo w naszym poniższym artykule. 

    Definicja lejka sprzedażowego 

       Zanim jednak przejdziemy do tego, jak działa lejek sprzedażowy, spróbujmy odpowiedzieć sobie na pytanie, co to właściwie jest. Nazwa wywodzi się z języka angielskiego i brzmi ona sales pipeline. Jeśli mielibyśmy w kilku prostych słowach wyjaśnić, czym jest lejek sprzedażowy, to chyba najlepszym wyjaśnieniem będzie powiedzenie, iż jest to kilkuetapowy proces sprzedaży, w którym na każdym z poszczególnych etapów jest coraz mniej potencjalnych nabywców. W efekcie, bardzo wąska grupa potencjalnych klientów dociera do ostatniego etapu lejka jaką jest sprzedaż. Nazwa wzięła się zatem w dużej mierze z tego, jak wykres takich etapów wygląda. 

    Skuteczność lejka sprzedażowego 

       No dobrze, ale czy lejek sprzedażowy jest skuteczny, spytacie. Otóż jak najbardziej! Wynika to w dużej mierze z tego, że dzięki wdrażaniu poszczególnych etapów, my, jako przedsiębiorcy, jesteśmy w stanie bardzo skrupulatnie wyselekcjonować tę grupę docelową, która faktycznie będzie zainteresowana zakupem naszych produktów czy usług. Cop więcej, zazwyczaj jest też tak, że osoby, które pomyślnie przejdą etapy lejka sprzedażowego poprzedzające samą w sobie sprzedaż, zostaną z naszą firmą na znacznie dłużej – co dla nas jest gwarancją stałego dochodu. 

    Jakie korzyści niesie ze sobą wdrożenie do naszej firmy lejka sprzedażowego?

       To, co jest jedną z najważniejszych korzyści, wynikających z wdrożenia lejka sprzedażowego, to przede wszystkim kwestia związana z budowaniem relacji z klientem. Sami nierzadko mamy coś takiego, że chodzimy do ulubionego sklepu, czy też wybieramy konkretne marki produktów. Wiąże się to z tym, ze obdarzyliśmy je większym lub mniejszym zaufaniem. Nie inaczej rzecz się ma w przypadku wdrażania lejka sprzedażowego. Dzięki temu, że nasz potencjalny klient zna naszą firmę w zasadzie od momentu zobaczenia jej reklamy, a potem niemalże na każdym etapie, był w stanie poznać nie tylko nasze produkty, ale i doświadczyć wysokiej jakości obsługi – to wszystko może go realnie przekonać nie tylko do zakupu, ale też do swego rodzaju przywiązania się do naszej firmy. Chodzi o to, aby wzbudzić w kliencie pozytywne emocje, które będą się mu jednoznacznie kojarzyły właśnie z naszą firmą.  

    inf.pras. - 30.11.2017






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Ksiądz pedofil zapłaci ...
  • Nowy skład Rady Powiatu...
  • Nowy skład Rady Miejski...
  • Nowa Rada Gminy...
  • Prezentacja kandydatów...
  • Pożar samochodu...
  • Mariola Łada-Siwiec kon...
  • Prawo Kierowcy...
  • Kto wygra wybory?...
  • 17 mandatów dla KWW Raf...
  • gg
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik