rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Bezpieczne przejście przez zebrę (7)
  • Słodkie ostatki w przedszkolu (0)
  • Rekrutacja do Żłobka Miejskiego (0)
  • Książka za książkę (0)
  • ZS 2 przygotowuje specjalistów (0)
  • Turniej jednego Wiersza (0)
  • Tematy wcześniejsze
  • Przedszkolaki dla dziadków
  • Pilotażowy program MON
  • Przedszkole i świetlica TPD
  • Stargardzka Strefa Sztuki
  • Najciekawsze akcje reklamowe Lidla
  • Czy PIT-a można wypełnić bez wysiłku i stresu?
  • Ferie zimowe w Stargadzie
  • Licealistki potrzebują głosów
  • Droga czy szkoła w Grzędzicach?
  • Wyjątkowy dzień w PM nr 3
  • Licealiści poznali policyjny sprzęt
  • 1027 listów w obronie Ni Yulan
  • Uczniowie pomogli w Szlachetnej Paczce
  • Duży sukces uczennicy SP4
  • Rozśpiewane przedszkolaki
  • III miejsce w województwie dla ucznia z Budowlanki
  • Prelekcja na temat HIV oraz AIDS
  • Wzorowa uczennica
  • Stypendium Prezesa Rady Ministrów
  • II LO odwiedziło komendę
  • Erasmus w Trójce
  • Trójka pomogła choremu Jasiowi
  • Uczeń ZS5 najlepszym kucharzem
  • Efektywne kursy angielskiego dla studentów
  • Warsztaty dziennikarskie w Grzędzicach
  • Ekonomik reprezentował Stargard
  • Jasna Góra tematem konkursu
  • Bezpieczni na drodze i odporni na nałogi
  • Nowy escape room
  • Święto Niepodległości w II LO
  • Nagroda Prezesa Rady Ministrów
  • Ósemka bez zadań domowych
  • Gość z Kenii w II LO
  • Nauczyciele nagrodzeni za trud
  • Nowy rok akademicki UTW
  • Nagroda Ministra Edukacji Narodowej
  • Glośne czytanie w II LO
  • Prace budowlane ruszyły
  • Sztuka performance w LO nr 1
  • Uczniowie ZS1 oddali krew
  • Najciekawsze akcje reklamowe Lidla
    Tagi: Lidl, Stargard
    Ilość wyświetleń: 1274
    Artykuł sponsorowany

       

     Lidl to jeden z dyskontów, który lubi nas zaskakiwać. Swoimi produktami i akcjami reklamowymi. Oto przegląd tych najciekawszych.

    Wittchen

    Kolaboracja znanej polskiej marki ekskluzywnej z dyskontem spożywczym była strzałem w dziesiątkę! Na tej ciekawej akcji reklamowej zyskał zarówno sklep jak i marka modowa. Dzięki szerokiej gamie produktów Wittchena można zakupić nie tylko torebki, ale także paski, portmonetki czy portfele. Akcja reklamowa powtarza się kilka razy w roku, dlatego warto wyczekiwać na nią, szczególnie, że okazyjne ceny zachęcają do zakupów rzeczy nie tylko dla nas, ale także dla naszych bliskich.

    Kwiaty tygodnia

    Kwiaty tygodnia to oferta Lidla, która jest w stałej sprzedaży. Zmieniają się tylko gatunki kwiatów, ze względu na ich sezonowość. W Lidlu można dostać zarówno kwiaty cięte: polskie tulipany, róże czy goździki, ale także kwiaty doniczkowe. Dostępne w sprzedaży jest na przykład: storczyk, frizea czy kalanchoe. W lidlu kupimy także osłonki na doniczki do kwiatów, ziemię czy nawet odżywki potrzebne do pielęgnacji roślin doniczkowych.

    Heidi Klum – Lets Wow

    Kolekcja ubrań w dyskoncie spożywczym już nikogo nie dziwi, ponieważ ubrania sprzedawane w marketach stały się codziennością. Dziwi natomiast osoba, która zdecydowała się na zaprojektowanie ubrań specjalnie dla marki odzieżowej Lidla. Znana modelka i celebrytka Heidi Klum została twarzą kolekcji Lets Wow. W ofercie znajdziemy ubrania zadziorne, nieoczywiste i bardzo, bardzo stylowe. Modelka razem z projektantami przygotowała kolekcje pełną cekinów czy nawet panterki. Ubrania są dostępne w sprzedaży raz na jakiś czas, dlatego należy śledzić ofertę na bieżąco.

    Książki kucharskie za zakupy

    Kolejną ciekawą akcją reklamową Lidla jest wymiana zakupów na książki. Sieć sklepów już kilkakrotnie, przed świętami (Bożego Narodzenia i Wielkanocą) przygotowywała specjalną naklejkową promocję dla swoich klientów. Na czym polegała? Po zrobieniu zakupów w Lidlu, otrzymywaliśmy naklejki. Ich ilość odpowiadała wartości naszych zakupów. Za odpowiednią liczbę zebranych naklejek, otrzymywaliśmy książkę kucharską. Lidl wraz ze swoimi kulinarnymi twarzami marki w Polsce wydał już kilka, pięknych książek kucharskich.

    KuchniaLidla.pl

    Kuchnia Lidla to kanał kulinarny na popularnym serwisie You Tube. Kulinarne twarze Lidla kręcą filmiki z najróżniejszymi przepisami, z wykorzystaniem produktów dostępnych w Lidlu. Dzięki temu, mamy pod ręką przepisy i produkty, dzięki którym wyczarujemy przepyszne dania.

    Tygodnie tematyczne

    W Lidlu kupimy asortyment stały, ale także wyjątkowe produkty z różnych zakątków świata. Zmieniające się tygodnie tematyczne: tydzień azjatycki, francuski, włoski, grecki, portugalski itd. pozwala klientom na spróbowanie regionalnych specjałów z danego kraju. Sieć proponuje produkty wysokiej jakości, których próżno szukać w normalnych sklepach z żywnością. Dzięki tygodniom tematycznym możemy zjeść na przykład: francuski krem z kasztanów, włoskie szynki czy chińskie makarony. Dzięki takim produktom nie tylko otwieramy się na nowe smaki, ale także unikamy nudy w naszej kuchni i na naszych stołach.


    Interesują Cię promocje w Lidlu? Sprawdź!

    inf.pras - 24.01.2018






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    1.
          Zbieranie od lat dla WOŚPU
    caritas:)) (178.235.42...) 24-01-2018 15:15
    2.
          Ja nie lubię chodzić po zakupy do LIDLA, bo jest nie przyjemnie, jak podchodzę do kasy to kasjerka każe wyjmować wszystkie zakupione towary, to jest nie fer, m.in kupujesz jakiś towar na sztuki o tej samej wartości lub w opakowaniu to trzeba wyjąć na lade bo kasjerka musi przeliczyć, a wystarczy aby kasjerka spojżała do koszyka i przeliczyła, bo jak oznajmia koszyk musi być pusty, takie mają zalecenia przez kierownictwo LIDIA, a przecież dla osoby starszej jest trudno postawić na ladę pakiet butelek lub inny towar i potem go ponownie włożyć do wózka, bo jak wynika każdy klient jest złodziejem, a wystarczy policzyć dany towar razy ilość szt, i wbić cenę. Tak jak robią to w innych Markietach m.in Tesco, Kaufland, czy inne sklepy, tylko Lid jest inny, a kasjerki się boją bo mogą być zwolnieni z pracy, tam jest sajgon, brak jest kontroli z centralnych władz, przepraszam opisał bym wiele przykładów i nawet podał parę fotek, ale to by sie odbiło na kasierkach.
    konsument (94.254.138...) 25-01-2018 16:42
    3.
          Ja nie lubię chodzić po zakupy do LIDLA, bo jest nie przyjemnie, jak podchodzę do kasy to kasjerka każe wyjmować wszystkie zakupione towary, to jest nie fer, m.in kupujesz jakiś towar na sztuki o tej samej wartości lub w opakowaniu to trzeba wyjąć na lade bo kasjerka musi przeliczyć, a wystarczy aby kasjerka spojżała do koszyka i przeliczyła, bo jak oznajmia koszyk musi być pusty, takie mają zalecenia przez kierownictwo LIDIA, a przecież dla osoby starszej jest trudno postawić na ladę pakiet butelek lub inny towar i potem go ponownie włożyć do wózka, bo jak wynika każdy klient jest złodziejem, a wystarczy policzyć dany towar razy ilość szt, i wbić cenę. Tak jak robią to w innych Markietach m.in Tesco, Kaufland, czy inne sklepy, tylko Lid jest inny, a kasjerki się boją bo mogą być zwolnieni z pracy, tam jest sajgon, brak jest kontroli z centralnych władz, przepraszam opisał bym wiele przykładów i nawet podał parę fotek, ale to by sie odbiło na kasierkach.
    konsument (94.254.138...) 25-01-2018 16:43
    4.
          Tylko KAUFLAND :)))
    mirka (178.235.42...) 26-01-2018 15:56
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Skandal w stargardzkiej...
  • Urzędowe roszady...
  • KFC otwarte (wideo)...
  • 36 latka spaliła dzieck...
  • Nowe władze PiSu w powi...
  • Grupa dbająca o bezpiec...
  • Dyrektor szpitala wybra...
  • Będzie nowe rondo...
  • Stargard oddał hołd zma...
  • Komu przeszkadza wierzb...
  • Kontakt:
    Tel: 91 / 578 42 10
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik