rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • 300+ pierwsze wnioski (5)
  • Czy ZS 5 doczeka się hali? (6)
  • Matura 2018: znamy wyniki (5)
  • Budowlanka na praktykach w Hiszpanii i Irlandii (0)
  • Międzynarodowy projekt – Moskwa 2018 (0)
  • Dla kogo technikum informatyczne? (0)
  • Tematy wcześniejsze
  • Świętowali "osiemnastkę" na Dużej Scenie
  • Będą projektować w doborowym gronie
  • Sukces stargardzkiego ucznia
  • Drużyna Harcerska Legio
  • Przedwakacyjne prelekcje
  • Egzaminy Cambridge w Stargardzie
  • Stargardzcy uczniowie najlepsi w Polsce
  • Młodzi informatycy
  • Szkoła podstawowa o profilu muzycznym
  • Festyn w SP 10
  • Noc muzeów w ZS2
  • Błękitni prowadzili zajęcia w SP3
  • Najżyczliwsi uczniowie w SP8
  • Spelling Master
  • 125 nowych miejsc w przedszkolu
  • Korytarz życia
  • Od przedszkola do Idola
  • Otwarcie świetlicy TPD
  • Zielona szkoła
  • ZUK stawia na edukację
  • Zabrakło 168 miejsc dla przedszkolaków
  • O Konstytucji w Jedenastce
  • X Spotkania z Edukacją
  • IX Powiatowy Konkurs Ortograficzny
  • Komputery dla ZS nr 5
  • Przez dwa dni wymyślali biznes
  • Festyn na Bobrowej Polanie
  • Komiks w edukacji humanistycznej
  • Egzamin gimnazjalny - czas start!
  • StartUp Shaker Junior 2018
  • Malujemy Barwami
  • Konkursy Językowe w ZS nr 5
  • Młoda Krew Ratuje Życie
  • Innowacyjna olimpiada
  • Harcerka ze Stargardu poleci do USA
  • Nowa kryształowa maska
  • X Międzyszkolny Konkurs Żywieniowy
  • Zdrowie dla wszystkich
  • Ekonomik podnosi kompetencje uczniów
  • π we wszechświecie
  • Najciekawsze akcje reklamowe Lidla
    Tagi: Lidl, Stargard
    Ilość wyświetleń: 1554
    Artykuł sponsorowany

       

     Lidl to jeden z dyskontów, który lubi nas zaskakiwać. Swoimi produktami i akcjami reklamowymi. Oto przegląd tych najciekawszych.

    Wittchen

    Kolaboracja znanej polskiej marki ekskluzywnej z dyskontem spożywczym była strzałem w dziesiątkę! Na tej ciekawej akcji reklamowej zyskał zarówno sklep jak i marka modowa. Dzięki szerokiej gamie produktów Wittchena można zakupić nie tylko torebki, ale także paski, portmonetki czy portfele. Akcja reklamowa powtarza się kilka razy w roku, dlatego warto wyczekiwać na nią, szczególnie, że okazyjne ceny zachęcają do zakupów rzeczy nie tylko dla nas, ale także dla naszych bliskich.

    Kwiaty tygodnia

    Kwiaty tygodnia to oferta Lidla, która jest w stałej sprzedaży. Zmieniają się tylko gatunki kwiatów, ze względu na ich sezonowość. W Lidlu można dostać zarówno kwiaty cięte: polskie tulipany, róże czy goździki, ale także kwiaty doniczkowe. Dostępne w sprzedaży jest na przykład: storczyk, frizea czy kalanchoe. W lidlu kupimy także osłonki na doniczki do kwiatów, ziemię czy nawet odżywki potrzebne do pielęgnacji roślin doniczkowych.

    Heidi Klum – Lets Wow

    Kolekcja ubrań w dyskoncie spożywczym już nikogo nie dziwi, ponieważ ubrania sprzedawane w marketach stały się codziennością. Dziwi natomiast osoba, która zdecydowała się na zaprojektowanie ubrań specjalnie dla marki odzieżowej Lidla. Znana modelka i celebrytka Heidi Klum została twarzą kolekcji Lets Wow. W ofercie znajdziemy ubrania zadziorne, nieoczywiste i bardzo, bardzo stylowe. Modelka razem z projektantami przygotowała kolekcje pełną cekinów czy nawet panterki. Ubrania są dostępne w sprzedaży raz na jakiś czas, dlatego należy śledzić ofertę na bieżąco.

    Książki kucharskie za zakupy

    Kolejną ciekawą akcją reklamową Lidla jest wymiana zakupów na książki. Sieć sklepów już kilkakrotnie, przed świętami (Bożego Narodzenia i Wielkanocą) przygotowywała specjalną naklejkową promocję dla swoich klientów. Na czym polegała? Po zrobieniu zakupów w Lidlu, otrzymywaliśmy naklejki. Ich ilość odpowiadała wartości naszych zakupów. Za odpowiednią liczbę zebranych naklejek, otrzymywaliśmy książkę kucharską. Lidl wraz ze swoimi kulinarnymi twarzami marki w Polsce wydał już kilka, pięknych książek kucharskich.

    KuchniaLidla.pl

    Kuchnia Lidla to kanał kulinarny na popularnym serwisie You Tube. Kulinarne twarze Lidla kręcą filmiki z najróżniejszymi przepisami, z wykorzystaniem produktów dostępnych w Lidlu. Dzięki temu, mamy pod ręką przepisy i produkty, dzięki którym wyczarujemy przepyszne dania.

    Tygodnie tematyczne

    W Lidlu kupimy asortyment stały, ale także wyjątkowe produkty z różnych zakątków świata. Zmieniające się tygodnie tematyczne: tydzień azjatycki, francuski, włoski, grecki, portugalski itd. pozwala klientom na spróbowanie regionalnych specjałów z danego kraju. Sieć proponuje produkty wysokiej jakości, których próżno szukać w normalnych sklepach z żywnością. Dzięki tygodniom tematycznym możemy zjeść na przykład: francuski krem z kasztanów, włoskie szynki czy chińskie makarony. Dzięki takim produktom nie tylko otwieramy się na nowe smaki, ale także unikamy nudy w naszej kuchni i na naszych stołach.


    Interesują Cię promocje w Lidlu? Sprawdź!

    inf.pras - 24.01.2018






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    1.
          Zbieranie od lat dla WOŚPU
    caritas:)) (178.235.42...) 24-01-2018 15:15
    2.
          Ja nie lubię chodzić po zakupy do LIDLA, bo jest nie przyjemnie, jak podchodzę do kasy to kasjerka każe wyjmować wszystkie zakupione towary, to jest nie fer, m.in kupujesz jakiś towar na sztuki o tej samej wartości lub w opakowaniu to trzeba wyjąć na lade bo kasjerka musi przeliczyć, a wystarczy aby kasjerka spojżała do koszyka i przeliczyła, bo jak oznajmia koszyk musi być pusty, takie mają zalecenia przez kierownictwo LIDIA, a przecież dla osoby starszej jest trudno postawić na ladę pakiet butelek lub inny towar i potem go ponownie włożyć do wózka, bo jak wynika każdy klient jest złodziejem, a wystarczy policzyć dany towar razy ilość szt, i wbić cenę. Tak jak robią to w innych Markietach m.in Tesco, Kaufland, czy inne sklepy, tylko Lid jest inny, a kasjerki się boją bo mogą być zwolnieni z pracy, tam jest sajgon, brak jest kontroli z centralnych władz, przepraszam opisał bym wiele przykładów i nawet podał parę fotek, ale to by sie odbiło na kasierkach.
    konsument (94.254.138...) 25-01-2018 16:42
    3.
          Ja nie lubię chodzić po zakupy do LIDLA, bo jest nie przyjemnie, jak podchodzę do kasy to kasjerka każe wyjmować wszystkie zakupione towary, to jest nie fer, m.in kupujesz jakiś towar na sztuki o tej samej wartości lub w opakowaniu to trzeba wyjąć na lade bo kasjerka musi przeliczyć, a wystarczy aby kasjerka spojżała do koszyka i przeliczyła, bo jak oznajmia koszyk musi być pusty, takie mają zalecenia przez kierownictwo LIDIA, a przecież dla osoby starszej jest trudno postawić na ladę pakiet butelek lub inny towar i potem go ponownie włożyć do wózka, bo jak wynika każdy klient jest złodziejem, a wystarczy policzyć dany towar razy ilość szt, i wbić cenę. Tak jak robią to w innych Markietach m.in Tesco, Kaufland, czy inne sklepy, tylko Lid jest inny, a kasjerki się boją bo mogą być zwolnieni z pracy, tam jest sajgon, brak jest kontroli z centralnych władz, przepraszam opisał bym wiele przykładów i nawet podał parę fotek, ale to by sie odbiło na kasierkach.
    konsument (94.254.138...) 25-01-2018 16:43
    4.
          Tylko KAUFLAND :)))
    mirka (178.235.42...) 26-01-2018 15:56
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Pościg za mercedesem...
  • Zamknięcie wiaduktu - p...
  • Mega wolny remont Al.Żo...
  • Akcja ratownicza dla Sł...
  • Sytuacja kadrowa starga...
  • Co dalej z basenem?...
  • Śmiertelny wypadek na D...
  • Nożownik ze Stargardu...
  • Brońmy stargardzkiego s...
  • Wpadek na DK 10...
  • Kontakt:
    Tel: 91 / 578 42 10
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik